sobota, 21 lutego 2009

Qulig klasowy...

*
Wczoraj(czyt. 20.02.2009r.) wybrałam się z klasą na kulig po Puszczy Knyszyńskiej... I przyznam się, że było baaardzooo, baaardzooo zajefajnie ;D
zrobiłam koło 300 zdjęć, z czego około 50 nadaje się do obejrzenia, więc "kilka" z nich zamieszczę...

*MY :)
tak to mniej więcej wyglądało z boku
(na zdjęciu klasa 1b)

zamach na Pana Wychowawcę ;D
Mateusz, Konrad i Ola
zawody międzyklasowe:
Dawid i Mateusz ;)


Edyta w trzech wersjach.
Mateo i Edita
Anula
Michał B.
Paweł(nazwany na quligu przeze mnie "Tomkiem")
Krystian
"Ktoś" z 1b-y, kogo nawet nie znam ;p
(Anula mnie właśnie uświadomiła, że owy nieznajomy ma na imię Paweł ;p)
Pani Juda
Pani Trola
Martina...
Marina, Kasia Basia i Kasia Stasia Zdzisia...
i na koniec-nasz Pan Wychowawca :)

3 komentarze:

Luminata pisze...

Cute photos! :)

http://luminata55.blogspot.com

Anonimowy pisze...

dobre foty naprawdę !! :D

Łukasz Dyczewski pisze...

zdjęcia bardzo mi się podobają są na nich emocje przedstawiają w zasadzie myślę wszystko co się na tym kuligu działa bardzo interesującą relację z niego zrobiłaś ;)
pozdrawiam